هیئت امام رضا ( ع) نیشابوریهای های مقیم مشکین دشت

http://h-emamreza.blog.ir/
ر
شیخ کربلایی اظهار داشت: ما باید بر بحران پیروز شویم و شایسته نیست که به تقسیم عراق به عنوان یک راه حل در بحران فعلی بیاندیشیم ؛ راه حل وضعیت فعلی در قانون اساسی موجود است، ما نباید در مقابل طرح داعش برای تقسیم عراق تسلیم شویم.
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه های امروز نماز جمعه کربلا درمورد توطئه تقسیم عراق که عده ای در حال حاضر برای عملی شدن آن تلاش می کنند هشدار داد.

شیخ کربلایی در جمع هزاران نمازگزار در حرم امام حسین (علیه السلام) اظهار داشت:  باید از توطئه های ویرانگر برای تقسیم عراق و چند دسته کردن آن بر حذر بود توطئه ای که رئیس اسرائیل (شیمون پرز) آن را تایید می کند و از آن سخت می گوید.

وی افزود: ما باید بر بحران پیروز شویم و شایسته نیست که به تقسیم عراق به عنوان یک راه حل در بحران فعلی بیاندیشیم ؛ راه حل وضعیت فعلی در قانون اساسی موجود است، ما نباید در مقابل طرح داعش برای تقسیم عراق تسلیم شویم.

در همین راستا خبرگزاری "رویترز" ساعاتی پیش اعلام کرد آیت الله سیستانی سه طرف درگیر مقامات عراق را به یک توافق برای انتخاب نخست وزیر ، رئیس جمهور و رئیس پارلمان مشترک تا قبل از سه شنبه آینده و برگزاری مجلس این کشور دعوت کرده است و از طایفه گرایی و قومیت گرایی که بر بحران کنونی دامن می زند بر حذر داشته است.


ان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۶
توفیق